Thursday, June 9, 2011

#5 : Rindu

Cetusan Marga ♛ LORD ZARA 札拉 ♛ detikan 6/09/2011 09:28:00 PM

Saya rindu awak.
Awak rindu saya tak?

Saya rindu banyak benda tentang awak.
Awak, apa yang awak rindu tentang saya?

Saya rindu nak dengar suara awak.
Awak, pernah tak rasa rindu nak dengar suara saya?

Saya rindu mahu lihat awak.
Awak, rasa tak rindu nak lihat saya?

Saya rindu nak berbual dengan awak.
Awak, awak berbual dengan siapa sekarang ni?

Saya mahu lupakan kerinduan saya pada awak.
Awak mesti dah tiada rasa rindu pada saya kan?

Saya rindu awak sebab awak pernah hidup dalam diri saya.
Tapi saya tak pasti awak rasa begitu atau tidak.

Saya rindukan diri saya.
Rindu diri saya sebelum kenal awak.

http://farm1.static.flickr.com/182/390550642_b78dfe5d06.jpg
[Sumber gambar]

15 ulasan:

♥SarahNatasha♥ on June 9, 2011 at 10:45 PM said...

Tersentuh :'(

♥SarahNatasha♥ on June 9, 2011 at 10:45 PM said...

Tersentuh :'(

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on June 9, 2011 at 10:46 PM said...

Dear ♥SarahNatasha♥ :

Terima kasih :')

CikBennyLullaby~ on June 9, 2011 at 11:38 PM said...

"saya rindukan diri saya,
rindu diri saya sebelum kenal awak."

means a lot to me. trimas :)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on June 9, 2011 at 11:39 PM said...

Dear CikBennyLullaby~ :

Welcome.

:)

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on June 9, 2011 at 11:39 PM said...

Dear CikBennyLullaby~ :

Welcome.

:)

SleepReader said...

saya rindu awak.
awak dengar tak kata hati saya ini?
:(

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on June 10, 2011 at 8:26 AM said...

Dear SleepReader :

Siapa yang awak rindu?
:)

SleepReader said...

cinta hati saya...tp dia da berubah cara tiba2. saya rindu dia :( rindu dia yg lama

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ on June 10, 2011 at 6:58 PM said...

Dear SleepReader :

Dan awak kena cari dia yang lama semula. Hubungi dia, tanya dia kedudukan sebenar :)

Danish. on June 10, 2011 at 7:08 PM said...

Harap dia rindu saya sama seperti saya rindu dia.

Anonymous said...

Pergh..zara kenapa gaya penulisan awak macam sungguh memahami.awak memang hebat.apapun terima kasih sebab tulisan awak banyak bagi motivasi. @_@

Faten Ahmad on June 11, 2011 at 7:40 PM said...

mendalam maknanya..

no name said...

sy pn t'lalu rndukn diri sy sblm sy mgenali dye..:(

ayesyah on March 1, 2012 at 10:24 PM said...

saya rindukan awak sebab awak pernah hidup dalam diri saya.
tapi saya tak pasti awak rasa begitu atau tidak..

tersentuh rasanya`` sebab si gemok saya dah kata saya tak rindukan awak dah...saya kena jadi beku..yeah ^^'

 

Cetusan Marga Zara Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas